återställande efter träningen..

Jag kom precis hem ifrån handbollsträningen, när min syrra ropar på mig och säger att jag ska smaka en dryck som hon och mamma har gjort, som man ska dricka efter träningen, en återställande dryck.



är det någon mer än jag som blir typ äcklade ?
smak av, apelsin, äpple och gurka ? hallå , apelsin och gurka ?
Men nu har jag tvingat i mig halva glaset, jag ska dricka upp allt, och jag kallar det för ett uppdrag.
Ut över att jag dricker äcklig gurk/apelsin dryck så försöker jag plugga so, och tyska.
Men datorn är högst prioriterad, i skolan ska man plugga, inte på fritiden. men ändå får lärarna som dom vill, och själv får man sitta hemma och slita ärslet av sig. kul att någon får som dom vill.

/ emelieisabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0