bästa kusin och kusintjej (L)

har inte uppdaterar på länge. mycket saker har hänt. och det känns bara så tomt. så det går inte beskriva.
fick i alla fall min sena födelsedags present av min kusin o hans tjej.
jag fick skorna. snacka om att jag är tacksam. bästa kusin o kusintjej. måste jag ju bara säga !
är hur glad som helst att dom äntligen är mina.
jag och linnea åkte in till stan idag, det var länge sen. bytte storlek på skorna, plus att jag hittade en tröja med.
och sen fyllde juh maddeälskling i söndags, så linnea och jag köpte en present med.
eftersom ni inte fått reda på mycket på sistonde så, kommer det lite information här med.
skolan har rullat på ganska bra, eller nej förresten. men jag överlever.
spelade match mot LSW, gick sådär så vi skippar att prata om det.
på lördag är det träningsmatch mot motala i handbollen. längtar!
på kvällen ska jag till olivia.
och söndag eventuellt fotbollsmatch mot skänninge.



/emelieisabelle

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas det blev bra=)

2009-09-11 @ 11:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0