bra dag? öhh... aa!

Dagen har varit överförväntan bra.
Gick upp ungefär tio, och tog tåget in till linköping för att sedan åka till samlingen, match mot tallboda stod på schemat. Jag var lite seg i början men sen så blev resultatet bättre. Efter matchen som slutade 4-1 till oss, och vi är seriesegrare, då åker jag mamma, pappa och vickan till ikano. Jag skulle titta på kläder till på fredag, hittade tightsen jag la in i ett tidigare inlägg, så nu är dom köpta , är riktigt nöjd över dom, sen köpte jag en "jeansskjorta", men den får jag se om jag behåller, känner mig som en bonde, men som linnea sa, du är mantorpsbo, vi är bönder. haha.
Men jag tror jag behåller den, om inte annat kan den juh hänga och se fin ut i min garderob, nej jag ska andvända den, och jag ska behålla den.
Åkte hem och duscha och gjorde mig i ordning lite, mötte olivia och emelie en stund, satt mest och prata, gick ner till stationen gjorde vi med, och mötte tälle och josef och niklas. Sanna , stina och sebbe kom efter ett tag med. och sen emma och andrea, och tillsist linnea. Gick runt i mantorp var nog det ända vi gjorde, träffade en massa folk, orkar inte rabbla upp alla men trevligt var det i alla fall, jäkligt trevligt måste jag säga. Sitter i soffan med min halvsovande pappa, har sån jävla kramp i mitt höger ben nu, i fall ngn undra.
Ska nog gå och lägga mig snart tror jag.

/ emelieisabelle


every day, every hour is a pastime while waiting for you to change your mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0