in my own words.

Sitter här vid datorn, har suttit här ett bra tag, i några timmar tror jag till och med.
Känner på mig att söndagen kommer att kännas lång, klockan fyra ska jag se på fotbollsmatch med josefine, sen är det nog bara so boken som gäller för min del, vifolka planerar att döda mig plågsamt.
Imorgon är det handbollsträning och plugga so som gäller. underbart med handboll, mindre underbart med so.
mitt humör är inte på topp eftersom det blev sent igår, satt och häcka framför datorn efter att jag varit ute , i ungefär en och en halv timme, så sov jag inte så bra heller, men humöret kan jag ändra på .

har laddat in en bild från kläderna jag köpte, inte bästa kvalitet men men.

tightsen syns inte så bra på bilden, men dom finns på inlägget längre ner.

Måste faktiskt koncentrera mig på so boken nu, o ni vet ju hur det går om datorn är på, IG!

/emelieisabelle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0