josefine kiiirkkkkk

Josefine åkte precis hem, hon som är älskad.
satt nere på pizzan, hon tror att hon har fått vänner där nu, vad man kan inbilla sig ?
Emelie mantel har jag hunnit att va med idag med, tror aldrig jag cyklat så mycket först till citygross sen hem från citygross till emelie sen hem till mig och sen till henne igne, sen citygross ohc hem ifrån citygross igen , hem till emelie och sen hem till emelie och för min del till josefine och hem igen, fick mej torts allt ett träningspass, som vi säger linnea, för vi tränar ju aldrig ?
Har så in i helvet ont i axeln/nacken så ska hoppa i sängs nu och förhoppningsvis så har jag inte ont i morgon, men som sagt, vad man kan inbilla sig ?

/en trött emelieisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0