lördag

tror jag faktiskt sparar min header.
vart rätt förvånad när jag loggade in o såg att jag fått 6 kommentarer om min header, tihih :$
orkar inte svara på kommentarern men tack ! :)
har suttit och tänkt på en grej, att blogg.se borde göra om för det är så tråkigt om man kommenterar för man kan ju inte svara, eller det ända man kan göra är att kommentera svaret över, men hur ofta kollar man samma bildkommentarer liksom ? dom borde ha mer som bilddagboken.se för om man kommenterar och sen skriver sin bloggadress så skulle ju svaret kunna skickas till adressen, eller hur ? ska nog bli känd när jag blir stor och sen börja arbeta som dom som gjorde blogg.se och sen ändra det. för nu är det tråkigt att den som kommenterar inte ser svaret!

Kom hem från linköping för ett tag sen, spelade match med U-laget mot malmslätt. gick sådär.
men samtidigt spelade kenty F 95 mot vadstena, vinst med 3-1.
det känns riktigt bra !
handbollen hade också träningsmatch mot motala, vinst.
ni hör ju hur mycket det är som krockar i mitt liv! liksom alla saker samma tid . imrogon är det fotbollsmatch mot skenninge, 3 matcher på en vecka. rätt coolt faktiskt.

Ska göra mej iordning och sen ska jag (observera jag) åka moppe till farmor, fira henne lite sen drar jag vidar till olivia, där emelie,linnea är också. fullspäckat schema, jag gillar att vara sysselsatt.

/ emelieisabelle


Kommentarer
Postat av: naadia

skit snygg header! :)

2009-09-12 @ 20:39:10
URL: http://nnadiagramej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0