surkona så in i!

planerna förändras!
ingenting blir faktiskt som man vill, det har jag insett.
imorgon blir det ingen efterlängtad handbollsmatch för idag på fotbollsträningen fick jag reda på att jag skulle köra med U-laget, lite tråkigt eftersom jag längtat till handbollsmatchen, men sånt är livet, det har jag verkligen förstått nu !
sitter och tittar på doobidoo, såg en bild från när måns zelmerlöw var liten. mycket snyggare nu !
hade tänkt att lägga upp en bild från när han var liten, men google hade ingen.
blir nog en slapp hemmakväll idag, orkar faktiskt inte göra något.
så en varm dusch lite godis och tv:n, det låter faktiskt frestande.

och det sista, slänger in lite bilder här, så ni inte tröttnar.




mina brudar



josefine i smögen



linnea och emelie, några år sen.

emelie och olivia, i julas.

 

/emelieisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0