Typiskt min tur ?

Spelade match igår mot Boren, vinst med 10-0. spelade på jätte bra, och den här matchen vart jag nöjd över min insats. I alla fall så fick jag besked om att jag skulle spela match idag mot Åtvidaberg, hur pepp som helst. Men då var matchen inställd idag, fy fan så tråkigt. Som agnes skrev,
fan
fan
fan
fan.
Typiskt min tur...... men det stämmer inte, för jag har ingen tur alls.
Så nu har jag inga undanflykter, en massa plugg är det som gäller idag i stället, känns så där jätte kul att inte få spela match och plugga So, speciellt när det är mitt favorit ämne.
Ironi till tusen !
Letar lite tapeter just nu, för omtapetsering ska ske, ska bara få hit martin så han kan börja.
Får lite panik faktiskt för jag har ingen aning om hur jag vill ha det.

kan visa några jag funderar på, säg gärna vad ni tycker?

   

                 1.                                       2.                                                   3.                                 4.

Dom är dyra, men jag hittar inga andra, så det får bli dyr tapet för min del.
Ska göra mej i ordning lite nu, för jag ska nog åka ner till citygross och kolla på den nya sportaffären, fast den är inte så ny längre, men jag har bara inte haft tid och åka ner. Med andra ord, den är ny för mig.


/emelieisabelle


Kommentarer
Postat av: Anna

1

2009-09-20 @ 12:32:33
Postat av: emelie

jag tycker nog du ska ta tvåan för den är ju lite speciell och inga har den typ och du är ju speciell så jag tycker den vettu ;D<33

2009-09-20 @ 12:59:45
URL: http://emeliieviola.blogg.se/
Postat av: Bullen

Om du vill att det ska vara mysigt tycker jag att du ska ta en av de mörka. Om du vill att det ska vara coolt, någon av de ljusa. :)

2009-09-20 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0